Een dwerg is een term voor een mens met dwerggroei. Doorgaans wordt daarmee iedereen bedoeld die als volwassene een hoogte van minder dan 1,50 meter heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je 1.50 of kleiner bent spreek je van een liliputter dus de langste zal wel 1.50 m zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kleinste volwassene op aarde is rond de 50 centimeter, als je dat bedoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja 150 cm. is de grens, kon ik mijn moeder altijd mee pesten want die was maar 145 cm. ze was geen liliputter maar had een groeiachterstand gekregen door Engelse ziekte.