Ze worden zelfs drietalig opgevoed: Nederlands, Spaans en Engels.

Toegevoegd na 3 minuten:
"Alle talen klinken. Nederlands, Engels, Spaans. Prinses Amalia - (toen) nog geen vier- zingt met hetzelfde gemak ”Happy birthday to you” als ”Lang zal ze leven”. En als prinses Alexia de feesttaart in beeld krijgt, roept ze enthousiast in het Spaans: „Torta.” Het is het resultaat van een tweetalige opvoeding. Thuis spreekt prins Willem-Alexander consequent Nederlands en prinses Máxima Spaans tegen de kinderen. Is er buitenlands bezoek, dan is het Engels." http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/i_verjaardagstaart_voor_prinses_alexia_i_1_219818
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk als hun Duitse familie langs komt. Hij zal echt niet continue Engels spreken tegen zijn gasten.

Andere antwoorden (2)

Ja, dat heeft Maxima eens in een interview gezegd. Dat lijkt me ook logisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk omdat het eventuele troonopvolgers zijn en als ze dan naar het buitenland moeten ze zich toch verstaanbaar moeten kunnen maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je min maar geef even aan waarom je hem weggeeft